vrijdag 7 mei 2010

Muurbloem



Ik had er wel berusting in, zo in die kleuren van mijn woonkamer. Taupe met wit en een heel behoorlijk getekende grote orchidee op de wand. Hij zit er al weer een tijdje, maar met een volle agenda geen tijd om me druk te maken over iets nieuws. Totdat ik de wallpapercollectie van Urban Flowers tegenkwam. Mijn hart maakte een sprongetje en ik wist het meteen heel zeker: die moet ik hebben! Wild geworden van alle prachtige prints op hun site kon ik niet meer kiezen. Dus ging ik op zoek naar nog meer van dat moois. Ik was nu immers toch bezig.



Gelukkig blijkt ook ontwerpster Ayme Fitzgerald precies te weten wat ik mooi vind. Met een iets exotischer stijl maakt ze er een wonderlijke kleurenexplosie van. Ondertussen besef ik wel dat ik eerst manlief er subtiel van moet overtuigen dat het echt tijd is voor een nieuw bloemetje. Op de muur. Moet lukken toch?!

Geen opmerkingen: